Jak dlouhá je záruční doba a jak mohu reklamovat šperk?

Jak dlouhá je záruční doba a jak mohu reklamovat šperk?

Záruční doba na všechny naše šperky je 2 roky. O Váš šperk se ale postaráme i po záruční době. Nabízíme totiž doživotní servis, ve kterém je zahrnuto např. vyčištění šperku, úprava a další.

Jak reklamovat zboží?

Podrobný návod na postup při reklamaci naleznete v obchodních podmínkách https://www.brilianty.cz/obchodni-podminky/ pod bodem č.6 - "reklamační řád". Základní postup:

1. V případě reklamace zašlete výrobek na adresu: Lomová 704, Liberec 23, 463 12. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího.
2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.
3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů.
7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

Je možné šperk vrátit bez udání důvodu?

Pokud jste si koupi šperku rozmysleli, můžete nám je bez vysvětlení do 14 dnů vrátit nebo si vybrat jiný šperk z naší nabídky. 

Budeme od Vás potřebovat:

1. Zašlete šperk na naši adresu.
2. Do balíčku přiložte kopii faktury.
3. Přiložte číslo účtu, na které chcete peníze vrátit.
4.  K vracenému zboží přiložte průvodní dopis s textem:
"Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne : DD.MM.RRRR číslo :......(číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu ...........(pokud požadujete vrácení částky na účet,uveďte prosím číslo účtu).Datum a Váš podpis."

Peníze Vám budou vráceny dohodnutým způsobem ve lhůtě do 30 dnů po odstoupení od smlouvy.

Jsme držiteli následujících certifikátů

Naše platební metody