O špercích
Šperky se lidstvo zdobí sto tisíc let, možná déle. A i když v sobě diamanty a zlato mají stále něco tajuplného, mnoho toho o nich už víme. Třeba jak poznat kvalitní diamant, jak ho vybrousit do krásy.
Šperk podle příležitosti
„Já se budu míň koukat na golf a začnu ti kupovat nepraktické dárky. Třeba šperky,“ praví ve filmu Druhá šance postava Arnolda (Tommy Lee Jones) své ženě Kay (Meryl Streep), když po téměř třiceti letech společného soužití obnovují svůj manželský slib. Ano, ženy mají rády v domě teplo, ale většinou nechtějí k výročí dostat nový kotel. Rády dostávají něco krásného a možná – z pohledu muže – nepraktického. Ale když se pak cítí skvěle, není praktické jim darovat právě šperk?
K připomenutí výročí jsou šperky jako stvořené. Malá, krásná připomínka toho, co pro vás žena znamená – říkáte jí šperkem i to, že jste rádi, když se jako žena líbí, že v tom má vaši podporu. K Valentýnu, svátku všech zamilovaných, jsou jako stvořené motivy srdce: na prstýncích, náušnicích či přívěscích. Ženy mají srdíčka na špercích rády. Nezapomínejte na krásnou krabičku, v které žena klenot dostává. Dojem výjimečnosti a luxusu je při darování šperku klíčový.
Snad každá žena i dívka v skrytu duše očekává pod vánočním stromkem šperk. Platí, že i malá krabička udělá velkou radost – nejen manželce či přítelkyni, ale i dceři nebo babičce.
Šperky ze zlata, stříbra a drahých kamenů nikdy nevyjdou z módy, stačí tedy odhadnout styl ženy, již chcete šperkem obdarovat. Nosí náušnice? Střídá je ráda? Zdobí si dekolt řetízky s přívěskem? Má ráda bílé, nebo žluté zlato? … S tím vším vám kromě pohledu do její šperkovnice může pomoci sestra či dobrá kamarádka.
Projekt "Rodinné Vánoce" f. Danfil Jewellery s.r.o., registrační číslo 0380001185, zaměřený na vytvoření kreativního vánočního marketingového konceptu je financováno Evropskou unií – Next Generation EU v rámci Národního plánu obnovy, iniciativa Kreativní vouchery.