FAQ - Nejčastější dotazy

Přečtěte si, co naše zákazníky nejvíce zajímá.

Nejčastější dotazy

Obdržím při koupi šperků certifikát?

Ano, ke všem našim šperkům zasíláme vždy certifikát pravosti. Více o našich certifikátech na https://www.brilianty.cz/certifikace-p26.html.

Certifikát pravosti Danfil Jewellery

Jak zjistím správnou velikost prstenu?

Jak správně změřit velikost prstenu, případně jaké pomůcky Vám můžeme poskytnout, se dočtete v našem článku jak vybrat zásnubní prsten, kde je hezky popsáno jak zjistit velikost prstu partnerky, nebo v článku tajné měření velikosti.

Co když špatně odhadnu velikost prstenu?

Našim zákazníkům poskytujeme první úpravu prstenu zdarma. Hradíte pouze poštovné ve výši 80,- Kč formou dobírky. Prsten stačí zaslat zpět na naší adresu: DANFIL Jewellery s.r.o., Lomová 704, 463 12 Liberec 25. Přiložte prosím kopii faktury a požadavek, na jakou velikost je potřeba šperk upravit. Změnu velikosti provádíme ve většině případů do tří pracovních dnů. 

V nabídce velikostí jsem nenašel takovou, jakou bych potřeboval. Co mám dělat?

Pokud nenaleznete požadovanou velikost v nabídce, zvolte si prosím tu největší a do poznámky v objednávce napište, jakou velikost potřebujete. Můžete také kontaktovat naší zelenou linku na čísle 800 677 776 nebo emailem info@brilianty.cz, kde Vám rádi poradíme.

Kde najdu více informací o rozměrech šperků?

Náš eshop pro Vás neustále vylepšujeme. U většiny šperků již naleznete fotky v měřítku nebo konkrétní šperk na modelce. Pokud tato informace u vámi vybraného šperku chybí, obraťte se na naší zelenou linku 800 677 776 nebo email info@brilianty.cz, kde Vám rádi poskytneme více informací.

Rozměry náušnic - měřítko
Rozměry náušnic - měřítko s pravítkem
Náušnice Danfil na modelce - detail ucha
Náušnice Danfil na modelce

Mohu si u vás objednat rytinu?

Ano, na Vaše přání umíme vyrýt iniciály, citát nebo krátkou větu. Tuto službu ale nelze objednat u všech šperků, proto nás prosím kontaktujete přes zelenou linku 800 677 776 nebo emailem na info@brilianty.cz, kde Vám o rytinách poskytneme více informací.

Rytiny na šperky Danfil

Mohu si u vás nechat vyrobit šperk na zakázku?

Ano. Jestli máte představu o šperku, ale nemůžete jí nikde nalézt, rádi Vám s tímto problémem pomůžeme. Stačí zaslat přesnější popis, jak si jej představujete. Udejte prosím tvar, rozměry, druh použitého materiálu a jaké kameny byste rádi na šperk nechali osadit. Můžete nám poslat i svůj nákres nebo fotku podobného šperku na info@brilianty.cz, případně pomocí odkazu https://www.brilianty.cz/sperky-na-zakazku-p4.html, kde najdete speciální kontaktní formulář určený pro zadání Vašich představ ve 3 krocích. Následně Vás budeme kontaktovat a společně zhmotníme Vaše představy do krásného klenotu.

Mohu změnit u vybraného šperku barvu zlata?

Ano, není to problém. Vybraný vzor šperku vložte do košíku a v poznámce uveďte, že si jej přejete zhotovit v jiné barvě zlata (žluté nebo bílé, dle požadavku.) Objednávku zpracujeme, upravíme a zašleme na Vámi uvedenou emailovou adresu. Cena šperku zůstává stejná.

Mohu si k přívěsku zakoupit u vás i řetízek?

Ano, k našim přívěskům si můžete zakoupit jemný očkový řetízek z bílého nebo žlutého zlata. Pokud máte o řetízek zájem, zvolte tuto možnost před přidáním šperku do košíku. Cena řetízku ve zlatě je 1 990,- Kč. U přívěsků ze stříbra je řetízek zahrnut v ceně šperku. 

Jaká je dodací lhůta?

U šperků s označením "Skladem" bývá šperk doručen zpravidla do 2-3 dní od objednání. Ostatní šperky jsou doručeny do 10 pracovních dní. Hrozí-li z nějakého důvodu, že nebude možné z naší strany šperk doručit do slíbené dodací lhůty, vždy zákazníka kontaktujeme telefonicky a na základě oboustranné dohody buď navrhneme nový termín dodání, nebo jiné náhradní řešení tak, aby byl kupující maximálně spokojen.

Je možné pozdržet odeslání mnou objednaného šperku?

Samozřejmě je to možné. Pokud si z nějakého důvodu přejete zaslat šperk až za delší čas po objednávce (např. čekáte na výročí, narozeniny apod.), rádi Vám vyjdeme vstříc. Stačí datum zaslání při objednávce napsat do poznámky.

Jakým způsobem šperky obdržím?

Šperky zasíláme prostřednictvím Vámi zvolených dopravců v objednávce, tedy buď Českou poštou (balík do ruky, balík na poštu - dle Vašeho výběru) nebo kurýrní službou PPL. Ve většině případů přepravci doručí balíček následující pracovní den od obdržení. Klenoty si můžete vyzvednout také osobně na adrese naší společnosti. Nyní nabízíme také novou službu Uloženka, která umožňuje vyzvednutí zásilky na vámi zvoleném odběrovém místě. 

Je možné si šperky osobně prohlédnout?

Rádi Vám šperky před objednáním osobně ukážeme. Můžete nás navštívit osobně na adrese: Lomová 704, 463 12, Liberec 25. Mapu s GPS pozicemi a trasou k nám najdete ZDE. Uvítáme Vás v pracovní dny od pondělí do pátku od 07:00 do 15:30 hod. Pro ohlášení návštěvy prosím zavolejte na naší zelenou linku 800 677 776. 

Rád bych viděl fotografie prstenů navlečených na prstě, je to možné?

Tyto fotografie pro Vás již připravujeme a u některých šperků je již můžete naleznout. Pokud u Vámi zvoleného šperku fotografie není, napište nám na info@brilianty.cz, udejte o fotografii jakého šperku máte zájem a my Vám ji velmi rádi zašleme.

Fotografie prstenu Danfil navlečeného na prstě
Fotografie prstenu od Danfilu navlečeného na prstě
Fotografie prstenu Danfil na ruce

Mohu získat nějakou slevu?

Ano. V rámci probíhající akce stačí pouze vyplnit formulář z následujícího odkazu https://www.brilianty.cz/sleva-10-na-cely-nakup.html

Zakoupil jsem u vás šperk a rád bych jej ještě doplnil dalším, poradíte mi?

Bude nám potěšením. Kontaktujte nás prosím na 800 677 776, nebo na info@brilianty.cz, a my Vám rádi pomůžeme vybrat varianty, které by se k již zakoupenému šperku hodily. Případně nabídneme doplňující sadu šperků, bude-li Vámi zakoupený šperk přímo z některé z našich souprav.

Jak dlouhá je záruční doba a jak mohu reklamovat šperk?

Záruční doba na všechny naše šperky je 2 roky. O Váš šperk se ale postaráme i po záruční době. Nabízíme totiž doživotní servis, ve kterém je zahrnuto např. vyčištění šperku, úprava a další.

Jak reklamovat zboží?

Podrobný návod na postup při reklamaci naleznete v obchodních podmínkách https://www.brilianty.cz/obchodni-podminky-p24.html pod bodem č.6 - "reklamační řád". Základní postup:

1. V případě reklamace zašlete výrobek na adresu: Lomová 704, Liberec 23, 46312. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího.
2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.
3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů.
7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

Je možné šperk vrátit bez udání důvodu?

Pokud jste si koupi šperku rozmysleli, můžete nám je bez vysvětlení do 14 dnů vrátit nebo si vybrat jiný šperk z naší nabídky. 

Budeme od Vás potřebovat:

1. Zašlete šperk na naši adresu.
2. Do balíčku přiložte kopii faktury.
3. Přiložte číslo účtu, na které chcete peníze vrátit.
4.  K vracenému zboží přiložte průvodní dopis s textem:
"Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne : DD.MM.RRRR číslo :......(číslo objednávky) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na adresu ...........(pokud požadujete vrácení částky na účet,uveďte prosím číslo účtu).Datum a Váš podpis."

Peníze Vám budou vráceny dohodnutým způsobem ve lhůtě do 30 dnů po odstoupení od smlouvy.


Naše certifikáty a platební metody

  • heureka.cz
  • puncovniurad.cz
  • payu.cz
  • VISA
  • Master Card
  • hrdantwerp.com
  • igiworldwide.com
  • gia.edu